朱光浅说,“文艺和梦一样,都是带着假面具逃离意识检查的欲望。”所以,文艺就像梦一样,和现实生活是有距离的。

lifter - Galen Crew

很轻柔的音乐

nicolivia|♪:

我在你翅膀下找到归宿

平静又浪漫

现在听什么歌都自动代入周黄系列XD


Praises praises in my heart

心念细语颂赞词

 

Praises in my heart for You

尽心赞美只为你

 

Holy Spirit fill me up

圣灵填补我内心

 

Spirit fill me up anew

让我内心皆崭新

 

Awaken my heart again

愿再引领我的心

 

You're raising me from the dead

你将我从死亡中复活

 

To Jesus my living hope and

因主是我生命的希冀

 

The Lifter of my head

是让我抬头振作的神

 

My soul trembles at Your voice sweetly

我的灵魂对你的声音敬畏

Trembles when You draw me near

你的亲近令我受宠若惊

 

I find rest beneath your wings

我在你翅膀下找到归宿

 

Perfect love casts out all fear

完美的爱驱走一切恐惧

 

Awaken my heart again

愿再引领我的心

 

You're raising me from the dead

你将我从死亡中复活

 

To Jesus my living hope and

因主是我生命的希冀

 

The Lifter of my head

是让我抬头振作的神

 

I pour my life out to You

我将生命倾注于你

I pour my life out to You to You

我将生命倾注于你

 

I pour my life out to You

我将生命倾注于你

 

I pour my life out to You to You

我将生命倾注于你

 

Awaken my heart again

愿再引领我的心

 

You're raising me from the dead

你将我从死亡中复活

 

To Jesus my living hope and

因主是我生命的希冀

 

The Lifter of my head

是让我抬头振作的神

 

The Lifter of my head

是让我抬头振作的神

 


评论
热度 ( 12 )

© 创C | Powered by LOFTER