朱光浅说,“文艺和梦一样,都是带着假面具逃离意识检查的欲望。”所以,文艺就像梦一样,和现实生活是有距离的。

Wesoly Kapieusz - Czeslaw Spiewa

魔音厨房:

Swoje cialo umieszczam w sukience
我把我的身体塞进衣装
Wkladam nogi, piersi i rece
塞进我的双腿、胸脯、手掌
Ale glowe zostawiam na stole
但我把我的头留在桌上
Bo bez glowy na miasto isc wole
去城里时,我宁愿无头而往
Bo bez glowy na miasto isc wole
去城里时,我宁愿无头而往

Nikt nie bedzie wiedzial kim jestem
没有人会知道我是谁
Tylko suknia mnie zdradzi szelestem
只是我沙沙作响的衣服露了馅儿
Wiec zaloze na szyje kapelusz
所以我会在脖子上戴一顶帽子
Po nim poznasz mnie dzis, przyjacielu
朋友啊,找到这帽子,你便认出了我
Po nim poznasz mnie dzis, przyjacielu
朋友啊,找到这帽子,你便认出了我
To dla ciebie ubieram sie modnie
只为你,我打扮地非常时髦
Nie w biustonosz, rajtuzy i spodnie
不只是胸罩和那紧身的衣裤
To dla Ciebie pomysly nowe
只为你,我又有了新的想法
To dla Ciebie stracilam glowe
只因为你,我落下了我的头
To dla Ciebie stracilam glowe
只因为你,我落下了我的头
To dla Ciebie stracilam glowe
只因为你,我落下了我的头
To dla Ciebie stracilam glowe
只因为你,我落下了我的头

(Nikt nie bedzie wiedzial kim jestem
没有人会知道我是谁
Tylko suknia mnie zdradzi szelestem
只是我沙沙作响的衣服露了馅儿
Wiec zaloze na szyje kapelusz
所以我会在脖子上戴一顶帽子
Po nim poznasz mnie dzis, przyjacielu
朋友啊,找到这帽子,你便认出了我
Po nim poznasz mnie dzis, przyjacielu
朋友啊,找到这帽子,你便认出了我
Po nim poznasz mnie dzis, przyjacielu)
朋友啊,找到这帽子,你便认出了我


评论 ( 1 )
热度 ( 8 )

© 创C | Powered by LOFTER