朱光浅说,“文艺和梦一样,都是带着假面具逃离意识检查的欲望。”所以,文艺就像梦一样,和现实生活是有距离的。

Locked Away - OutaMatic、Maddie Wilson、Madilyn Paige

音乐随身听:

【轻快节奏】Locked Away - OutaMatic

在日益物质的社会,金钱可以维持一段情爱,也足以摧毁一场感情。越爱一个人就越担心TA会离开,于是,时而迷茫,时而患得患失。

但相爱的人总能找到办法在一起,只要两个人足够坚定。世上没有什么能阻挡一颗坚定的心。

这首《Locked Away》曲调上口,其欢快的电音节奏,配合干净清爽的女声,让人忍不住随之起舞。此曲的男声版本由来自维尔京群岛的嘻哈创作组合Rock City与美国流行乐团Maroon 5主唱Adam Levine合作完成,也非常好听。点击 ☞链接

《Locked Away》

If I got locked away
如果我身陷囹圄
And we lost it all today
现在我们一无所有
Tell me honestly
告诉我
Would you still love me the same?
你是否爱我如初
If I showed you my flaws
如果我满身缺点
If I couldn't be strong
性格懦弱

Tell me honestly
告诉我
Would you still love me the same?
你是否爱我如初

Right about now
现在
If a judge for life me
假如我的生活暗无天日
Would you stay by my side?
你是否依旧我偎依身
Or is ya gonna say good-bye?
还是与我告别 转身离去
Can you tell me right now?
现在你能告知我答案吗
If I couldn't buy you the fancy things in life
如果我不能送你昂贵的礼物
Would it be alright
介意吗
Come and show me that you are down
你一来就告诉我你心情不好

Now tell me would you really ride for me?
告诉我 你是否真的为我痴狂
Baby, tell me would you die for me?
是否肯为我牺牲
Would you spend your whole life with me?
是否愿意和我共度一生
Would you be there to always hold me down?
是否愿意抱着我远走高飞
Tell me would you really cry for me?
告诉我你会为我流泪吗
Baby, don't lie to me
亲爱的,不要骗我
If I didn't have anything
如果我一无所有
I wanna know would you stick around?
你是否对我不离不弃

If I got locked away
如果我被关了起来
And we lost it all today
现在我们一无所有
Tell me honestly
告诉我
Would you still love me the same?
你是否爱我如初
If I showed you my flaws
如果我满身缺点
If I couldn't be strong
性格懦弱
Tell me honestly
告诉我
Would you still love me the same?
你是否爱我如初

All I want is somebody real who don't need much
我喜欢的人不追求物质生活
A gal I know that I can trust
坚贞可信
To be there when money low
即便我穷困潦倒
If I did not have nothing else to give but love
如果我能够付出的只有爱
Would that even be enough?
你介意吗
Gal, meh need fi know
我现在就想知道

Now tell me would you really ride for me?
告诉我 你是否真的为我痴狂
Baby, tell me would you die for me?
是否肯为我牺牲
Would you spend your whole life with me?
是否愿意和我共度一生
Would you be there to always hold me down?
是否愿意抱着我远走高飞
Tell me would you really cry for me?
告诉我你会为我流泪吗
Baby, don't lie to me
亲爱的,不要骗我
If I didn't have anything
如果我一无所有
I wanna know would you stick around?
你是否对我不离不弃

If I got locked away
如果我被关了起来
And we lost it all today
现在我们一无所有
Tell me honestly
告诉我
Would you still love me the same?
你是否爱我如初
If I showed you my flaws
如果我满身缺点
If I couldn't be strong
性格懦弱
Tell me honestly
告诉我
Would you still love me the same?
你是否爱我如初


评论
热度 ( 101 )

© 创C | Powered by LOFTER